Vanliga frågor & svar
Hjälpavsnitt
Vilka utskicksmetoder finns tillgängliga?
Inköpt utrustning skickas med följande fraktare:
- UPS
- DHL
- Elektronisk licens
Hur länge väntar man på de beställda produkterna?
Uppskattad tid när försändelsen kommer till kunden anges av fraktarna. Den kan räknas ut på produktsidan eller kontrolleras i varukorgen efter att leveransuppgifterna fyllts i.
På vilket sätt beräknas leveranskostnaden?
Leveranskostnaden beräknas direkt av fraktarna. Priset beror på produkternas mått och vikt samt destinationsadressen.
I vilka valutor sker försäljningen?
Försäljning är möjlig i valutor av de länder där vi driver vår verksamhet. Fullständig lista finns på webbsidan http://www.senetic.net/.
På vilket sätt kan man spåra försändelsen?
Genom spårning kan man kontrollera orderns leveransstatus. Efter orderinlämnandet får kunden ett speciellt spårningsnummer, på fraktarens webbsida kan man kontrollera när försändelsen anländer till angiven adress.
Vilka betalningsmetoder kan man använda?
Kunderna kan betala för beställda produkter på följande sätt:
- Överföring
- Visa
- MasterCard
- Vid avhämtning
Kan jag ändra min beställning?
Beställningen kan ändras genom att man kontaktar vårt team på telefon innan handläggningen påbörjas.
På vilket sätt kan man skapa ett konto?
För att skapa ett konto ska man klicka på inloggningsikonen som finns i tjänstens övre högra hörnet och mata in e-postadress och uppgifter. Man kan också registrera sig genom att gå igenom alla etapperna i beställningsprocessen.
Vad är det för fördelar med att ha ett konto?
När man skapar ett konto sparas leverans- och fakturaadressen utan att man varje gång behöver fylla i dessa vid nästa beställning. Man har också insikt i beställningshistoriken.
På vilket sätt kan jag abonnera på nyhetsbrevet?
Man kan abonnera på nyhetsbrevet genom att ange sin e-postadress nederst på sidan www.senetic.pl. Med nyhetsbrevet får man information om alla tillgängliga erbjudanden och nyheter.
Kontakta gärna vårt team om du har några frågor.